stand by me.

denna dagen har varit händelselös.
som många andra dagar!

vaknade tidigt som fan med världens jävla huvudvärk!
kändes som hjärnan satt lös och nån kastade stora betongblock över mig.
kräktes 3 gånger.
sen vaknade löv och fixade treo och pandodil.
min omtänksamma baby!

i tisdags blev jag iaf utskriven från psyk.
blandade känslor.
men jag lärde ju känna en helt underbar person!
ska åka och hälsa på i nästa vecka!
måste vara utanför dom väggarna först ett tag.
:)
saknar henne dock.

nu på kvällen bakade jag och löv!
en rabarberpaj och egengjort vaniljsås!
nom nom nom.

imorgon blir det stampa!
dansa dansa dansa.
erik ville bjuda på Adam Beyer!
det kan jag inte säga nej till!
ska bli skoj skoj skoooj.

har inget att säga mer.

fred & kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0