Radio ballet.

sitter här i köket.
ensam.
tom.
rädd.
full av skuld.
varför hela tiden?
orkar inte var ledsen längre!
orkar inte mer tårar.
orkar inte mer blod.
orkar inte med ångesten som skär i hela bröstet!
jag orkar bara inte!

livet vändes uppochned.
allt rasade!
total kaos!
livet bara rann ur mina händer.
hur kunde det gå så snabbt?
hur kunde allt rasa bara sådär?
jag som hade koll på saker.
jag som orkade.
jag som ville.
nu har jag ingen koll alls.
nu orkar jag inte.
nu vill jag inte.

kommer jag klara mig tills jag orkar, kan och vill?
hjälp.

Kommentarer
Postat av: P

Klart du kommer klara dig! Du behöver inte ha koll på allt, klara allt eller vilja allt. "Jag vet att det känns svårt min vän, men tro mig när jag säger -Det blir bättre sen."

Jag känner inte dig, men om jag kunde så skulle jag hjälpa dig för jag tror på att alla förtjänar att må bra. :)

2010-09-09 @ 12:18:07
URL: http://purjoloeken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0