ger upp.

idag vill jag inte.
vill ge upp.
orkar inte kämpa längre!
ser inte anledningen.
orkar inte må som jag gör.
jag orkar verkligen inte.

kan inte ens träffa mina vänner längre.
bara sitter och skakar.
inombords är det kaos.
kan inte koncentrera mig på vad som sägs.
skrattar med när dom andra skrattar.
men vet inte vad jag skattar åt egentligen.

nej, jag orkar inte mer nu!
det gör för jävla ont inom mig.
jag ger upp snart.
totalt.
ser ingen mening med nått längre.

jag hatar verkligen livet, så jävla hårt!



Kommentarer
Postat av: P

Keep on fightin' grl! Du skriver verkligen jättefint, en stor eloge till dig för det. :)

2010-09-07 @ 22:28:49
URL: http://purjoloeken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0