tårar & glädje,

tårarna rann precis ner för min kind.
nu är dom torkade.
lite glömda.
men ändå där.
där och vill ut.
mer.
störtsta storebror erbjöd sig att betala resa till mellanstorebror i oslo.
blev så glad att tårarn rann.
känner mig dum.
glad.
skuldsatt,
uppskattar det verkligen så jävla mycket,
jag behöver hjälpen också.
ändå känner jag mig som värsta människan i världen.
:(
vill iaf att marcus verkligen ska veta att jag uppskattar det till tusen.
tårarna rinner igen.
tack!
du gav mig glädje i mörkret.
tack!
<3

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej!

Jag har läst din blogg ett tag nu och undrar om vi ska följa varandra på bloglovin? Min blogg handlar om borderline och kampen till ett värdigt liv.. / Erica..

2010-12-04 @ 12:55:51
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0