BorderlineBorderlineBorderlineBorderlineBorderlineBorderlineBorderlineBorderline

ojojojoj.
vilket jävla humör idag!
sväger som en tango i spanien!
ena stunden nöjd.
andra kaos.
upp
ned
upp
ned.
fan i helvetes jävla skit.
orka!
har slarvat med medicinerna.
så får väl skylla mig själv?
mja. kanske det.

Lite läskigt är det att faktiskt få känna hur det skulle vara
utan medicin.
ingen trevlig syn eller tillvaro alls.
bara kaos.
Stått och svurit över folk som gått förbi.
peka finger och skrek mot en tjej som glodde på en buss.
hejja.
fan.
det är väl bara att vänja sig?
faaaaan.

nej, nu ska jag lägga ner det här.
skiver sen om jag skulle bli mer förbannad.
ska trycka i mig en Xanor och kanske bli lugn.

fred & kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0