värdelös.

ja, idag känner jag mig rakt igenom värdelös!
all skit bara bubblar upp.
det har varit så ganska mycket nu det senaste.
att hjärnan tar över mitt förstånd.
kan inte tänka annat än skit skit skit.
mycket skit om mig.
att jag är ful, dum, gör dåliga val, att jag inte är kapabel till att behålla vänner osv osv.
ångesten kryper i mitt bröst.
hjärnan går på högvarv.

har haft rätt många panikångestattacker de senaste.
så jävla jobbigt.
en stor, ond och hård klump i halsen.
svårt att svälja
svårt att andas
svårt att tänka.
tårarna bara rinner.
jag orkar inte mera.

önskar att jag mådde så bra så jag kunde jobba.
men just nu känner jag mig så svag.
om någon blåser på mig så faller jag.
så jävla rädd för att gå tillbaks.
jag är inte så stark.
jag är rädd att jag kommer falla ner ännu mer.
helvete!

jag orkar fan knappt tänka
andas
äta
sova
leva.

fred & kärlek.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0