feed your head.

nu har det gått ett par dagar sen jag skrev.
vet inte ens om någon bryr sig?
fuck det.
i torsdags var vi i tanto.
fick ryck och åkte in till Cyphern.
Lika trevligt som alltid, men som vanligt också för mycket dricka.
jag ska inte dricka alls, jag kan inte kontrollera mig.
Skallade en snubbe.
Så åter igen, bråk!
Tanto förstör mig fan, alltid bråk där!
Minns inte ens varför jag skallade han.
Fick ett ryck när han stod där ful och äcklig framför mig.
PANG.
ner på backen med en duns.
Han låg där och jag var nöjd.
FATTAR INTE!
jag är fan dum i huvudet, det är inte okej!
Man beter sig inte så, man gör fan fan fan fan fan fan fan inte det.
Jag skäms.
borde gräva ner mig själv.
drog iaf med några snubbar på efterfest sen.
sög.
på bussen hem så erkände jag iaf en sak för bex.
alla mina tankar på självmord.
sa att jag inte orkade mer.
att det känns som jag har bestämt mig.
Jag orkar inte leva såhär hela livet.
är bara 25 år och redan så jävla less på livet
och allt som händer i det.
Min ork börjar ta slut, sakta men jävligt säkert.
Men... det är väl bara att fortsätta kämpa?
Kämpa för alla andra?
jag vill någon gång kämpa för mig själv.
men mitt inre har redan lagt ner, det har sagt stopp.
äsch, jag kommer väl på andra tankar en vacker dag.
den dagen väntar jag på, jag vill uppleva den.
EN enda dag med Bara lycka, inga tårar och ångest.
DEN dagen längtar jag till så sjukt!
Fred & Kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0