Assassination Day

Konnichiwa Baka yaro!

Sitter och övar lite japanska, svårt men skoj!
:)
vaknade för en liten stund sedan..
måste fan skärpa till mig!
dock gick jag ju och la mig 22.15 igår.
Förstår inte riktigt, det är la Seroquelen som spökar.


vet inte riktigt hur jag mår idag.
ångest som vanligt, tomhetskänsla som fan!
har drömt så sjuka saker de senaste nätterna.
inatt drömde jag att jag hade fått en ny teraput
och hon sa "Ja, nu hoppas jag ju att du har riktiga skärsår på armarna,
så man ser att du har skadat dig själv! Annars kan vi inte hjälpa dig!"

Jag vart helt förstörd och grät och grät och grät.
det var skönt att vakna upp och inse att det bara var en dröm!

 
Lackade ur totalt nyss över pengar.
lövis mamma fick sitta och lugna ner mig för att jag inte
skulle få spel.
hatar det.

hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0