New town stranger.

Idag valde jag att skaffa en underblogg till denna, valde att flytta alla mina tankar och funderingar
till ett annat ställe, ett ställe där dom får vara ifred och inte störa andra!

Här kan jag ju försöka blogga om skit som alla andra.. Skriva om mindre viktiga saker,
saker som ingen egentligen bryr sig om.. typ.

Sitter som vanligt här, har varit hos kuratorn idag iaf. Hon fick mig verkligen att inse vilka vänner jag
ska satsa på och vilka som inte är så bra för mig just nu.
Det är svårt, för vissa förstår inte vart man befinner sig. Inte ens jag vet vad som sker, så det är svårt
att vara en fin vän och vara den som ska stötta!
Jag klarar det inte, fixar inte ens att vara med mig själv.
Hur ska man då klara av att vara en vän och försående?

jaja, nog snackat om det! Orkar inte lägga ner min lilla energi jag har på skit idag!
imorgon kanske?

jag ska lägga min energi på folk som älskar mig för den jag är, med eller utan problem!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0