Zombie

har inte haft någon större lust för att blogga de senaste dagarna.
har var en helt sjukt jobbig vecka!
:/
fick reda på att mina kollegor tydligen är rädda för att jobba med mig.
känns tugnt!
trodde inte det var så illa.
men jag har gjort bort mig totalt!

det som känns bra i all skit är att jag ska få terapin!
hoppas verkligen att DBTn kan hjälpa mig bli den människan som
jag egentligen vill vara!

har varit så sjukligt trött den senaste veckan!
det känns som om hela kroppen bara valde att la av en dag i förra veckan..
höll på att somna vid middagen, så var tvungen att gå upp och sova.
skönt!

så mycket tankar och så lite känslor.
sjukt.



skriver en annan dag.

fred & kärlek.


Kommentarer
Postat av: Catta JC

Fast du, det är bara okunskap från dina arbetskamraters sida. Tycker om att läsa din blogg även om du mår skit. Kram på sig!

2010-06-14 @ 09:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0