Oh my.

Idag mår jag faktiskt bättre än på länge!
:)
det känns bra.
alla jobbiga möten är avklarade.
äntligen kan jag slappna av.
tänka på annat.
försöka bli sig själv.

så jävla härligt att DBTn har dragit igån nu också.
börjar med individuell terapi och sen i höst börjar gruppterapin också.
det svåra är att göra hemläxan och komma ihåg dagboksbladen.
kommer ju aldrig ihåg att göra det.
men det kommer väl så småning om.
det enda jag är rädd för är att min terapeut ska bli arg på mig..
för att jag glömmer!
men det blir hon nog inte.
:)

till en annan sak..
igår så tatuerade jag och min älskade michelle oss.
vi körde Still standing på vänster underarm.
så jävla snyggt det blev!!

nu ska jag hoppa i sängen.
ska upp tidigt imorgon för terapi.
:)

sov gott alla som läser!
kommentera gärna mer.
räcker med ett hej eller något,
bara skoj!


Fred & Kärlek!



min


Michelles.

Kommentarer
Postat av: moa

tatueringen ser nice ut :D :*

2010-06-15 @ 23:04:39
URL: http://xelalovesya.blogspot.com
Postat av: Tuss

Styrka! (Tatueringen inkluderad) Kärlek!

2010-06-16 @ 22:08:20
URL: http://maravilhosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0