Snurr snurr och mer snurr.

Tankarna snurrar mycket efter denna helgen.
för mycket.
känner mig som en sån jävla dålig människa.
allt jag gör blir fel.
allt jag säger blir missuppfattat känns det som.
orkar inte.
men det var ändå en trevlig helg.
gillar bara inte att det lilla negativa som hände
förstör hela min syn på helgen.
jävla hjärna!
:(

alla har vi våra brister och fel.
alla vet vi om att vi har dom.
det jobbiga är när folk påpekar dom för en.
hjärtat kryper ihop som en liten boll och jag vill kräkas.
kräkas ut all skit, alla fel och alla brister.
men det går inte!
allt stannar kvar, även om jag försöker kräkas ut dom!
fan.

varför kan inte allt bara bli bra?
jag orkar inte mer.
den enklaste vägen känns mer och mer lockande.
men jag biter ihop.
biter ihop för dom underbara vänner jag har.
dom som hjälper och stöttar.´
biter ihop för min underbara pojkvän.

skiter i dom som låtsas bry sig.
skiter i dom som bara har skit att kasta.
folk som tycker dom är så jävla mycket bättre.
fuck you, säger jag bara.
ni är inte värda ett skit i mina ögon!

ändå bränner det i hjärtat.

fuck.




Kommentarer
Postat av: liz

Det är bra gumman , bit ihop och kämpa!

En vacker dag kommer du se att allt ljusnar för dig och du kommer skratta åt alla idioter och visa att du är så fan mkt bättre än dom



♥FETTMEDKÄRLEK♥

2010-07-13 @ 21:03:24
URL: http://www.wifeey.bloggplatsen.se
Postat av: Lau

Ja gumman vi har alla våra demoner, huvudsaken är att man alltid försöker vara och bli en lyckligare människa, det är vi alla värda, bara det här uppknullade samhället som gör oss såhär... det är fett svårt men jag har kommit ett steg närmare lösningen.. jag ska dela med mig när jag vet lite mer =D ta hand om dig love you!!

2010-07-14 @ 22:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0