Sjuk sjuk sjuk.

Vaknade upp och kände mig helt efterbliven.
Halsen värker, öronen värker, kroppen värker.
har ringt doktorn nu iaf!
angående min knöl under halsen som inte ger med sig.
läskigt!

idag ska jag och löv bara mysa har vi bestämt!
underbart!
saknar att bara vara med honom!
vi är ju med varandra varje dag, hela tiden...
men inte så ofta ensamna, bara jag och han!
hihi.

ångesten har börjat krypa tillbaks mer och mer.
på kvällarna smäller det till som aldrig förr.
tårarna bara rinner ner för min kind.
halsen värker och jag kan knappt svälja.

jag saknar att ha någon att umgås med.
ensam ni vet?!
men jag är inte så bra på att behålla vänner.
jag är inte bra på att ringa eller svara i telefonen.
jag är rädd för telefoner!
för jag tro att personen som ringer har nått dåligt att berätta...
vågar inte svara!
måste fixa det känner jag!

vågar inte heller ringa folk.
är rädd för att få ett nej.
att personen inte vill umgås med mig!
jävla huvud alltså!

jag har så mycket att skriva.
så mycket ont som måste ut!

igår tappade jag verkligehetsuppfattningen totalt!
när löv kom hem så kramades vi.
då kom jag tillbaks lite!
livet känns som en enda stor film.
saker händer inte.
det är bara på låtsas!
det håller inte.

röv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0