mediciner.

har börjat ta mina mediciner mer som jag ska...
inte som förut..
en tablett hit, en tablett dit.
humöret börjar sakta men säkert öka.
vaknade inte med grov ångest idag!
första gången på 7 månader.
galet!

men jag börjar sakta dala neråt.
ensamheten inom mig skriker efter sällskap.
huvet orkar inte.
jag känner mig bortstött.
känner mig ensam.
känner mig dum i huvudet.
varför?
jag vet inte.
kanske för att jag är det?
ahnä, jag vill inte sitta och spekulera i det.

snart är det dags för Urkult festivalen iaf.
längtar!
så jävla skönt att komma ifrån stockholm.
in i naturen!
älskade älskade norrland
få lite frid i själen.
:)

nä.
kanske skriver sen!
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0