In this bright future you can't forget your past.

Regnet smattrar på löven.
himlen är grå.
själen är svart!

mår sådär idag.
bättre än igår kväll!
rasade totalt.
bara för att löv skulle gå till en vän mitt i natten.
varför spelar det roll?
kunde knappt tänka.
det snurrade.
jag önskar jag kunde styra mina känslor mer.
jag kunde bara tänka;
"jag vill så gärna reagera rätt på detta, varför kan jag inte?"
tårarna bara rann.
paniken kröp.
ensamheten kändes total!
jag kände mig så jävla tom.
samtidigt så full av känslor!
Fan!

pratade med min broder idag.
brodern från en annan moder!
det var skönt!
han fick mig att se lite mer positivt på framtiden!
han är bra min kimmo!

idag får vi se vad som händer!
känner mig rätt uppåt, så något kanske man ska hitta på?
spela tvspel hos någon eller nått!

Vad ska ni göra?

fred & kärlek.


Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

SV: tyvärr så är det lite sent ute.

Vad gjorde du igår kväll då? :)

2010-07-25 @ 12:59:54
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0