Hide away.

Känner mig så fruktansvärt förvirrad.
ena stunden känns allt helt okej.
sen rasar jag i nästa.
måste verkligen träffa min terapuet.
är så jävla lost.
mina känslor och tankar känns förjävliga.

berättade för michelle om en känsla och tanke jag kunde ha ibland.
hon varnade mig för att säga det till min läkare.
kände hur jävla dumt det lät när jag sa det.
men det kanske inte är så konstigt ändå.
kanske bara i mitt huvud?
fuck.

sitter och lyssnar på Laleh - Hide away.
om och om igen går den.
i love it.
den får mig att känna känslor jag inte känt på länge.
den får mig att åka tillbaks i tiden.
till lättare tider!
:)

är rätt trött på att vara så negativ och argsint nu.
har varit för länge och det gör mig illa.
jag gillar inte mig själv!
om inte jag gillar mig, hur kan folk då gilla mig?
sjukt.
det går inte ihop i mitt huvud!

dagens plan är att inte ha någon plan.
vet inte om jag orkar träffa folk.
det är oftast då allt blir sämre.
när jag träffar folk!
jag missuppfattar situationer
missuppfattar det som sägs
missuppfattar folks rörelser.
TJOFF säger det bara..
så ligger jag där och krälar i den mörka geggan igen.
helvete alltså!


fan..

fred & kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0