blod, tårar, skrik, blod.

jag ser allt framför mig.
hela tiden, varje minut, varje sekund!!
ser hur du faller.
PANG.
ner i marken.
blod.
massa blod.
ur munnen
ur öronen
på mina skor
på mina kläder.
hela marken.
panik!

kunde bara skrika.
ramlade ihop.
skrek.
"RING AMBULANSEN ERA JÄVLA IDIOTER!! NUUUUUU!!!!!!!"
blod.
mera blod.

poliser.
ambulanspersonal.
akutbilspersonal.
människor överallt!
panik!

fort in till karolinska.
fick inte åka med i ambulansen.
jag var för skärrad.
skulle göra det värre.
polisen körde mig till karolinska.
satt där och väntade och väntade.
tårarna sprutade och paniken ökade.
personalen kom efter en timme.
berättade att det hade gått bra.
frakturer på käkbenet.
båda sidorna.
flera tänder borta.
men vid liv.

älskade vän!
så jävla glad att du lever!!
jag vill ha dig hos mig, alltid!
vill inte förlora dig.

all kärlek i världen till dig min älskade!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0