att inte bry sig.

Först blev jag skitledsen och fattade ingenting.
Satt och undrade och undrade.
klumpen i halsen bara växte och växte.
tårarna rann ner för min kind.
Vad hade jag gjort?
Vad var det som orsakade just den reaktionen?

men ändå...
för att vara helt ärlig..
så gör det faktiskt inte så mycket.
jag orkar inte bry mig.
jag orkar inte focusera på alla negativa saker längre.
måste lära mig att focusera på positiva saker.
focusera på mig själv och styra upp livet.
allt är rätt uppochned nu och jag behöver rätsida!

sen, senare så kanske det hela löser sig?
vem vet?
allt ändras ju rätt snabbt har jag märkt.
från ena dagen till den andra!
man vet aldrig någonsin vad som kommer ske!

fred & kärlek.

Kommentarer
Postat av: zum

försök att aktivt fokusera på det positiva, fast det kanske inte går? måste säga att jag tycker att du är sjukt stark som skriver om dina känslor såhär öppet, skulle jag aldrig våga göra.. modig!

2010-07-06 @ 21:30:59
URL: http://zumiii.blogspot.com
Postat av: z

ja, någonstans måste man ju ventilera! funderar på att starta en egen, hemlig, blogg. ;)

2010-07-08 @ 12:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0