aj aj aj.

idag är kroppen konstig.
den darrar och gör ont.
hjärtat värker och det känns..
känns som någon stampar på mig.
äter mig inifrån.
hatar att vakna med den känslan.
hatar det verkligen!

orkar inte med mig själv längre.
orkar fan inte!

svårt att förklara för folk.
hur man mår.
alla mår ju dåligt.
men hur förklarar man?
hur kan man sätta ord på hur ont det gör?
hur mycket man hatar sig själv?
hur äcklig man tycker sig vara?
hur mycket man faktiskt inte vill leva?

jag har svårt att hänga med i samtal.
hör början, missar mitten och hör ett ord i slutet.
film är omöjligt att kolla på.
måste pilla med mitt DSi eller datorn då.
kan inte slappna av.
snurr snurr snurr i skallen.
bzzzz bzzzzzz bzzzzzz.

min bild av mig själv måste verkligen ändras.
detta håller inte längre!

bzzzz bzzzzz, im out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0