tom.

är helt tom.
själen ekar.
bom
bom
bom.
jag hör hjärtat slå.
jag vet inte vart jag ska ta vägen.
tankarna bara far igenom huvudet!
snurr.
förtvivlan.

min lövis går sönder.
mitt hjärta blöder.
varför blev det såhär?

allt skulle ju bli bra nu.
vi skulle ju fixa det här.
pelle, vafan!
du hade inte behövt dö.
du hade så mycket kvar..

vi saknar dig som fan.
varför var du tvungen att gå?

när vi satt vid din döda kropp
då trodde jag hela tiden att du skulle ta ett andetag.
andetaget som skulle få dig att leva igen.
det kom inte.

jag saknar dig!
jag saknar dig!
jag saknar dig!
jag saknar dig!

vila i frid pelle!
*1963 11 16 - † 2010 12 15

fred & kärlek.
ta hand om era nära & kära!


Kommentarer
Postat av: rebecka

nej men gud! vad är det som har hänt?

hur mår pontus? gick ju i hans klass 7-9an ..

beklagar verkligen sorgen :(

vila i frid.

2010-12-16 @ 13:08:25
Postat av: z

<3

2010-12-16 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0