tom.

det är sjukt hur livet kan ändras bara på en minut.
man tror man har koll.
sen vänds det på en sekund.

mitt liv kommer aldrig bli som det en gång var.
bilderna kommer jaga mig livet ut.
så känns det nu.
varje vaken sekund ser jag det om och om igen.
varje sovande sekund så ser jag det om och om igen.
jag vill varken sova eller vara vaken.
jag vill bara slippa känna och tänka!
jag vill inget längre.

hjärtat verkligen värker.
tårarna rinner ner för kinden.
magen gör ont.
andningen funkar inte som den ska.
jag orkar inte.
jag vill inte.
vad ska jag ta mig till?
Vad faan ska jag göra?!



jag vill inte mer.


Kommentarer
Postat av: zum

det som är bra med människokroppen/hjärnan är att den är grym på att läka.. även om det alltid kommer att finnas ärr. en skarp smärta blir till molande värk blir till sorgset minne som man kan leva med. ungefär.



håll ut. <3

2010-08-02 @ 20:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0