temple of love.

fyfan vad svårt det var att gå upp idag!
kändes som någon hade hällt cement i huvudet på mig!
min terapuet ringde 11.45 och ändrade lite tider.
ska inte börja gruppen förens om 4 veckor.
hon hade sagt fel.
den gruppen nästa vecka är från 9 - 11.
det går inte!
så jag börjar i hennes grupp om 4 veckor!
14.30 - 16.30.
känns bra!
jag vill ju ha min terapuet.
ingen annan!

idag är det.. fredag?
blir lugnt som fan idag.
skönt skönt.
ska försöka få tag på nått gott.
sen ska jag nog bara ligga hemma.
mögla.
kolla tv.
mysa.
sova!
nom nom nom.

igår kom trixie hit.
vi träffade upp ante, smirre och jimmie!
hacky!
jag satt och kollade på med trixie.
hon ville inte kicka.
så vi pratade istället.
:)
det var skoj att träffa jimmie!
har inte blivit så mkt nu senaste.
tråkigt som fan!
men det har ju sina anledningar!
jävligt löjlig anledning.
men vafan!
han var på aaaaasbra humör.
skuttade omkring.
kul att se han så lycklig!
:)

nu ska jag dricka upp mitt kaffe.
sen får vi se vad som sker.


fred & kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0