ilska.

jag har så mycket ilska inom mig.
helt sjukt!
känner hur det bara kokar inom mig!!
varje gång jag ser en viss person så vill jag bara kräkas.
sparka
spotta
riva
slå
putta.
allt elakt man inte får!
men "du" är så jävla svag.
så varför skulle jag?
du kan låtsas att du är stark och och mår bra.
jag tror inte på det iaf.
och det får mig att bli rätt nöjd faktiskt.
inte att du mår dåligt.
utan för att du försöker luras och jag inte går på det igen!
:)
ni kan fråga på bäst fan ni vill om vem jag skriver om..
antagligen ingen ni känner ändå!
så var det med det!

igår kväll gick jag hem till tottefnatt.
trevligt!
lite skitsnack.
blommplockning.
mobilletning.
jordgubbsdrink!
sen kom löv.
och två till.
det var soft!

idag mår jag sisådär.
vaknade 17.30 typ.
inte alls vänt på dygnet nej!
min läkare kommer döda mig.
nästan!
han vill att jag ska gå upp 10 - 11 varje dag!
ibland går det.
ibland inte!

nee, nu ska jag äta lite middag.
hörs sen.

pussel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0