illamående.

det är tomt, men ändå så mycket där uppe!
kaos.
total smet.
vet inte vart jag ska lägga alla tankarna!
det är för mycket.
så mycket att det bara blir tomt.
förvirrande är det.
som fan!

jag ser fortfarande allt framför mig.
inte hela tiden som förut dock.
jag mår illa av att se det.
magen vrider sig.
jag skulle helst av allt vilja gräva bort den biten av minnet.
bort bort bort.
jag önskar inte ens min värsta fiende det.

snart är det dags för möte med jobb och f-kassa.
fan!
vill inte.
ångest till max!
vad ska vi snacka om?
min vanliga läkare är ju inte ens i arbete då.
Vad ska den där nya gubbfan säga och göra?
han vet inte ett skit ju.
FAN!

snart får det vara nog.
orkar inte mer.
hela livet har varit fullt av negativitet,
ångest
tårar
självskada
sjävlmordsförsök.
hur tar man sig ur?

känner mig efterbliven ibland.
jag är 25, men känner mig som 12 inombords.
vart ska allt sluta?

rövfan alltså.


Kommentarer
Postat av: josefine

Vinnarna av dagens blogg är utsedda! Kika in och kolla om någon av dem var du! :)

2010-08-13 @ 06:43:47
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0