I´m yours.

det är total kaos i min skalle.
kan inte tänka på något annat.
det gör så jävla ont i mig.

det är som en film i huvudet.
ser allt om och om och om igen.
vet inte vart jag ska ta vägen!
paniken lamslår hela min kropp.
pang.
blod blod blod.
medvetslös.
skrik.
panik panik paaniiik!!

jag vet inte vart jag ska ta vägen.
inget är sig likt.
det bara snurrar.
snurrar så innihelvete!

jag orkar inte uppleva det hela tiden.
jag har redan sett det på riktigt.
varför måste jag se det varje sekund igen?
spelar ingen roll om jag är vaken eller sover.
vill inte göra något av det.
jag bara ser allt då.
som en jävla film i mitt huvud.

tankarna snurrar.
var det mitt fel?
vad hände innan?
jag minns hela kvällen..
men inte 10 minuter innan.
minns att jag ringde dig.
fick inget svar.
springer ner för trappan..
tänkte du kanske var vid bussarna.
ville ju krama dig och säga förlåt.
en sekund efter kommer du farandes.
pang.
ner i marken.
blod.
skrik.
panik.
du medvetslös.
folk skriker.
poliser
ambulans
folk
folk folk folk.
panik!
ambulanspersonalen försökte ta hand om dig.
du bara skrek efter mig.
"EMELIE!!!!!! jag vill ha min emelie!!!"
jag fick inte gå fram till dig.
"SLÄPP MIIIG!!!!!! JAG SKA VARA MED HENNE!!"
tillslut låter dom mig komma fram.
tar din hand.
du kramar min så hårt.
jag lugnar ner dig och ambulanspersonalen kan göra sitt jobb.
sen in med dig i ambulansen.
in med mig i polisbilen och sen iväg till karolinska.
väntan väntan väntan.

fan!
jag orkar inte se det hela tiden.
vad ska jag göra?
vad ska jag ta mig till?
fan fan fan fan fan fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0