Gruppterapi.

var på individuell DBT terapi idag.
kändes skönt.
missade förra veckan!
måste skärpa mig.
måste verkligen ta mig dit!
ja behöver ju det!!

ska äntligen få börja i gruppterapin också.
torsdag nästa vecka drar det igång!
nervöst, men samtidigt skönt att det händer nu!
vet inte riktigt vad jag känner om det egentligen.
både bra och dåligt.
men lika bra att ge det en chans!
ska skriva kontrakt på 1 år.
:)
det kommer nog gå bra!

idag ska jag och löv leka med trixie.
mys mys mys.
kanske lite hacky i parken.
får se vad som händer!

orkar inte skriva mer nu!

fred & kärlek!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ha en fin dag! :)

2010-08-20 @ 14:38:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0