Sun is shining.

idag skiner solen igen.
jag har en färgglad tröja idag..
så jag kan känna mig lite glad.
man behöver det.

vart rätt okej dagarn nu det senaste.
men det kommer ikapp nu.
trött i skallen.
trött i hjärtat.
trött i själen.

så jävla less på att vara ledsen.
på att vara trött.
på att vara orkeslös.
på att inte känna mig hungrig.
på att känna mig fet.
på att känna mig äcklig.
osv osv.

tankebanan måste ändras och det är fan fort.
nu helst.
men man får väl vänta ett tag.
tills man orkar kämpa lite mer.

DBT behandlingen drar väl snart igång hoppas jag.
en sak jag oroar mig för är dock jobbet.
hur ska det gå att gå terapi 2 ggr i veckan i ett år
och jobba heltid.
orkar man det?
tror fan inte det alltså.
men jag får väl vänta och se vad hon säger imorgon!
:)

inte deppa ihop.
glada tankar.
phu!

puss.


Kommentarer
Postat av: zum

är nog ingen bra ide att jobba heltid om du mår dåligt, sånt tar kraft. jag bearbetar problem på mitt sätt, leker med leksaker och låtsas att jag är fem år igen. ;p dada no wojjies.. hoppas det vänder för dig!

2010-04-15 @ 18:48:49
URL: http://zumiii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0