Som ett skrumpet russin.

Mitt hjärta känns som ett skrumpet russin.
när jag kollar på mina armar så skäms jag så jävla mycket.
kommer inte kunna gå i kortärmat på ett bra tag.
fan!
det är väl sånt jag får lära mig att leva med.
men jag orkar inte.,

jobbiga dagar har det varit.
mycket som knäckt mig totalt.
orkar inte med känslor och tankar mer.
pallar bara inte.
Ska man ge upp?
bra jävla nära är jag på att ge upp allt.
allt.

men vad gör man då?
antingen kan jag försöka lura mig själv att det inte är någon fara
eller så kan jag dra fram allt och bryta ihop gång på gång.
eller ska jag bara ge upp totalt?

fuck fuck fuck fuck a fucking duck duckfucker!

kjolen och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0