Page three.

tom och ensam.
det är dagens känsla.
:(
lövis åkte med dom andra pojkarna på skatetävling förut.
sen skulle dom åka bräda själva också.
tomt och tråkigt att vara ensam.

men skönt att vara ensam ibland också.
jag har spenderat dagen i sängen.
framför tvn.
sovandes!
vaknade upp för bara en liten stund sedan!
mm.

igår var vi hos efe.
jag bröt ihop inombords.
orden från tidigare på dagen vände uppochned på min tillvaro.
fick panikångest och halsen kröp ihop och gjorde ont.
tårarna rann
tankarna snurrade.
usch!
hur ska jag kunna ta kritik ifrån folk om jag bara bryter ihop?
snurr snurr snurr.
min hjärna kolapsar snart.
kallops.

musiken stömmar ur högtalarna.
ångesten bubblar.
måste kramas sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0