när vi har löst häften av inga problem...

lövis gick iväg och åkte bräda förut.
jag stannade hemma.
skönt!
har vilat och kollat på tv.
inget produktivt alls.
ibland är det så.
imorgon kanske jag tänkte ta tag i lite saker.
hoppas huvudet håller med.
:)
om det är fint väder kanske jag kan gå ut och åka lite långbräda.
skulle vara nice att åka lite själv.
musik och några cigg och bara rull rull rulla!
åh.
ja, vi får se imorgon.

hade tänkt att jag skulle försöka reda ut lite saker idag.
blev inget sånt.
ångest och inga vettiga tankar.
fuck det.

jag vill bara inte att det ska göra ont längre.
mitt inre är helt sönderrivet.
helt förstörd.
trampat.
söndermalt till köttfärs.
skit händer när du super naken.
va?

nej, nu ska jag rulla en.

kärlek och fred!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0