När hjärnan stannar.

snurr snurr snurr.
virrvarv virrvarv virrvarv.
det är totalt kaos i min hjärna.
mötet idag var något av det sjukaste jag har varit med om.
tårar tårar tårar, tårar i floder.
min psykiatrier blev ifrågasatt hur mycket som helt av personalchefen.
fattar inte vad problemet är?!
Tror dom fortfarane att jag ljuger?
att jag har ljugit till mig en diagnos och lugit för att få bli sjukskriven?
ah nä, jag vet inte alls längre.

vet inte hur det kommer bli att gå tillbaks till förskolan.
vet inte om jag kommer palla med det psykiskt.
fan, jag vet varken ut eller in.
känner mig som en äcklig skurtrasa.
usch!

resten av dagen spenderade jag med bex, vantöl, kim och smirru.
jag och bex kollade på när dom andra åkte bräda.
tyvärr blev det ingen hacky, men imorgon!! hihi.


fuck a duck in a fuck fuck duck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0