möte.

imorgon är dagen då mitt jobbigaste möte någonsin är.
ska träffas med min psykiatrier, min personalchef och företagshälsovården.
fyfan!
jag känner mig inte alls redo för det.
magen gör ont.
ångest ångest ångest.

ska iaf prata med min psykitatrier angående i förrgår.
jävla hjärna!
jag vill kunna styra mina tankar och känslor!
hur ska jag kunna jobba med småbarn om jag inte kan kontrollera mig själv?
Var nära på att lägga in mig i förrgår.
stog verkligen i valet och kvalet.
kom dock fram till att jag nog mår bättre av att vara hemma.
fast det kanske kan vara bra att komma iväg lite och rensa tankarna?
jag vet inte.
kan någon hjälpa mig?

får se hur det känns ikväll, kanske måste åka in.
jag vet inte.
vet fan inget...

fan!
måste sluta vara neggopeggo.

prutt.


Kommentarer
Postat av: Pia

är det för jobbigt så kanske det vore bra för dig att få lite mera intensiv hjälp under en period. den enda som kan svara på det är du sötisen. Vi tycker iaf om att ha dig här. så det så. kram

2010-04-30 @ 05:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0