Mat?!

Får skäll nästan varje dag för att jag äter för lite.
Jag tycker jag äter precis lagom.
Har inte gått ner några kilon.
då behöver man inte oroa sig.
iaf inte i min värld.

Vem bestämmer egentligen när jag ska äta?
jag eller du?
själv röstar jag på mig själv.
Är jag inte hungrig, så behöver jag inte äta.
Så enkelt är det.


roligt att se att fler läser.
inte för jag bryr mig så mycket om att bli en känd bloggare.
usch nej!
det är bara skoj.
att folk tar del av mina tankar.


ni får gärna kommentera, så jag vet vilka som läser. :)




Kommentarer
Postat av: Greeeeeeger

Jag läser! :)

2010-04-08 @ 10:09:42
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaulldahl
Postat av: Pia

Det viktigaste är inte när du äter utan ATT du äter och får i dig vitaminer i massor. det behövs för att jobba mot depressionen sötis. Sen kan du äta när du blir hungrig när det än blir. men glöm inte bort det bara. *kärlek gullis*

2010-04-14 @ 20:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0