krypande känsla.

Fan!
ångesten kryper sig sakta tillbaks.
har haft ett par bra dagar.
då får man smaka.
smaka på tröttheten efter all energi man gjort slut på.
man blir som en zombie.
helt död.

åt mina seroquel för typ 2 timmar sedan.
dom nya på 300 mg.
känner inget än.
kanske ska jag ta några propavan också?
då sover jag länge imorgon.

fusk att andra kan äta bara 50mg och däcka totalt.
jag vill också.
vi får väl se vad som sker.
somnar gör man ju förr eller senare ändå.

imorgon hoppas jag på fint väder och friskhet.
jag vill åka longboard!
och kicka hacky.
träningsvärken är enorm.
jippie!

hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Tack Ähmählähm! :)

tänker på dej ofta jag med, undrar hur du mår, vad du gör och hur allting går.

KRama

2010-04-15 @ 13:53:38
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0