Chest pain.

Dagarna bara rullar fram.
Har inte tänkt på det så mycket.
hur snabbt dagarna går.
Förstod lite när jag var hos min psykiatrier sist..
jag sa "oj, det känns som det nyss var nyårsafton!"
varpå hon svarade "haha, njaa, det var ju ett bra tag sedan!"..

det fick mig att bli förvirrad.
i min värld var det nyårsafton för en månad sedan.
i hennes värld var det för jättelängesedan.
konsigt.
Jag orkar inte tänka på det.
Dagarna får snurra fram bäst dom vill.
någon dag blir jag nog överrens med dom också.


Pratade med min personalansvariga idag.
han hade varit orolig.
dom som inte brytt sig dom 2 första månaderna av min sjukskrivning.
nu helt plötsligt förväntar dom sig att få veta allt.
fuck det!
vi ska ha möte, jag, min psykiatrier, personalansvarig och företagshälsovården.
Orkar inte.
Jag vill vara ifred.
Lösa det på mitt sätt.
Fast det går ju inte tyvärr.

snurr snurr snurr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0