bråk, bråk, bråk och åter bråk.

städade som tokar igår hos lövis föräldrar.
sen ringde mamma.
:(
massa bråk och onödigheter.
orkar inte!
varje gång vi pratar så bråkar vi om någonting.
oftas över att jag inte duger.
att jag har dåliga drömmar och planer för livet.
ofta om pengar och om att lövis inte har jobb.
fan alltså!

det gör så jävla ont.
trodde hon skulle förstå mer nu.
men tydligen har jag fel.
igen!
tror varje gång att det ska bli bättre...
men det slutar alltid på samma vis.
Bråk!

det är väl bara att bita ihop.
ha mindre kontakt kanske?
ja, jag vet inte.
fan!


sitter iaf hemma hos en god vän med lövis.
vi ska åka och handla middag snart.
tortelini, kött och sallad.
:)

nu skiter jag i det här!

fred & kärlek!


Kommentarer
Postat av: Knorkan

Du duger =)

2010-04-24 @ 20:23:42
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0